Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Filmzenék közelebbről 6. rész

2010.08.13

Itt beengednek a színfalak mögé, azaz, hogy hogyan is vették fel a nyitó számot:

 

lényegében, mivel maradt mindenki a helyén, nagy változások nem voltak se látvány, se hangulat, se zenei világban. Ez egyeseknek akár unalmassá, avagy lapossá is tehette volna a filmet és az összképet, de szerintem a filmhez tökéletesen illett Hooper dallamvilága.

Ne feledjük, hogy visszatért egy zenei jóbarát: a KÓRUS, aki oly szépen debütált a 3. részben, s akit a 4. részben helyettesített a Weird Sisters rockos bandája, valamint akik csak 2 másodpercet kaptak az ötödik filmben, amint a vezénylő Flitwick professzort leméri mérőszalaggal Umbridge.

Szóval visszatért a kórus, sőt Hooper rájuk építette volna a film nagy részét is, hiszen az eredeti forgatókönyvben az In Noctem szólt abban a bizonyos filmrészben, mikor Dumbledoret megölik. Ugyanis egy "éjjeli" kóruspróbát vezényelt volna a gaztett pillanatában Flitwick.

Hát, lehet hogy ha ez is benne maradt volna, már mi sem ismertük volna fel az erdeti történetet a Harry-pincérlány affér + Odú-lerombolása + Roxforti csata elmaradása mellett.

Hooper lejjebb vitte az átlag frekvenciákat, és nagyon erőteljesen a mély, basszus szólam dominált a Milleniumi híd lerombolása, és az Into the Rushes-ban is.

örülök, hogy sikerült humort csempészni ebbe a részbe is zeneileg: ilyen a "Living Death", "The Book", "Weasley Wheezes", "Weasley Stomp", és az érzelmesebb részek sem túl cseppenősek.

Ami mesteri, és amitől minden ismerősömnek mindenkinek borsódzott a háta, az a Snape & the Unbreakable Vow.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.